Laundry Diaries - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Rolien Raadt - WaarBenJij.nu Laundry Diaries - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Rolien Raadt - WaarBenJij.nu

Laundry Diaries

Door: Rolien

Blijf op de hoogte en volg Rolien

03 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Wie dacht dat de grootste blunder bij het wassen het niet aanzetten van de machine was... Nee, natuurlijk niet! Er kan natuurlijk ook nog van alles kwijt raken in de machine. Zo verdween een complete waszak met mijn ondergoed. Lekker dan.
Gelukkig deed de mevrouw van de wasserette op zondagmorgen in haar ochtendjas open en kwam ze aanrennen met de waszak terwijl ze riep: "Oh darling! I'm so sorry! I have your panties!" Gelukkig maar.

Op school heb ik de test gehaald en mag ik dus in mn klasje blijven. Om te vieren dat het hele klasje mocht blijven zijn we gisteren gaan shoppen voor de gay pride dit weekend. Denk: panter, glitter, roze, nepwimpers en regenbogen.
Ter ere van de pride heb ik net bij de nagelsalon ook maar even m'n nagels laten lakken in neonroze.

Morgenmiddag naar yoga. De yogaleraar heb ik even gegoogeld en hij heeft hier het nationale nieuws gehaald met zijn alternatieve lifestyle en opvoedingstheorieën (zelfs het Nederlandse Lindanieuws, dus zeker wel belangrijk *kuch*). Ik ben benieuwd. Mijn taalreis lijkt nu wel een beautyretraite met die nagelsalons, shopsessies en yogaklasjes.

Morgen is alweer de laatste volle dag school, vrijdag hebben we alleen 's ochtends les. Dit weekend feestvieren op de pride en dinsdag komt m'n mutti me al opzoeken. De tijd is zo snel gegaan, maar ik heb zoveel gedaan en meegemaakt dat het tegelijkertijd voelt alsof ik hier al heel lang ben.

Ik ga nog even goed genieten! Tot de volgende update!



  • 03 Augustus 2016 - 21:39

    Elly:

    Lieve Rolien of moet ik zeggen Caroline,

    Wat een hilarisch verhaal weer. Jij maakt toch ook wat mee daar in Brighton. Volgens mij vond de laundrylady jouw ondergoed zo mooi, dat ze jouw pants vast even wilde passen.
    Super gaaf dat jullie daar helemaal in stijl de gaypride gaan bezoeken, met zelfs als finishing touch gelakte neonroze nagels.
    Wij zullen je zondag wel missen hoor met de barbecue, maar jij hebt zo ontzettend veel leuke dingen te doen dat je tijd te kort hebt.
    Geniet nog lekker van alles.

    Dikke kus van ons

  • 03 Augustus 2016 - 22:28

    Marjolein:

    Die waszakken waren echt een goed idee om mee te nemen! Hebben wel weer even je panties gered. En Rolien, foto's hè, ik wil die gay pride outfit wel zien. Groetjes en liefs papa, mama en Sil.

  • 04 Augustus 2016 - 09:08

    Oma Ottie:

    Goodmorning Caroline,

    wat een geweldig verhaal weer, gelukkig heb je wel je dingen terug.
    Krijg inderdaad wel de indruk, dat je een beautyreis aan het maken bent. Gelukkig heb jij die niet nodig.
    Mooi van jezelf.
    En natuurlijk gefeliciteerd met het behalen van je test en zeker fijn dat je in hetzelfde klasje mag blijven.
    Rolien, we wensen je héél veel plezier de laatste dagen op school. En natuurlijk zaterdag met de gay pride.
    Goed idee van je moeder vooral veel foto's maken, hier wordt het zaterdag ook weer een enorme happening en veel beveiliging. Hopelijk wel mooi weer voor de mensjes die er naar toe gaan.
    Lieverd dank voor je leuke verhalen. Blijf lekker genieten en we kijken uit naar je volgende verslag.

    groetjes van ons tweetjes opa en oma Ottie XXX

  • 04 Augustus 2016 - 12:09

    Ronald W:

    Zo Ro,
    Ga je studeren in Brighton,krijg je van je moeder een waszak mee,daar
    ga ik nu eens niets van vinden! maar zonder ondergoed naar de gay pride, dat is
    pas kinky!
    Dus gewassen en kwijtgeraakt voor 5 pond is not a good deal!
    Bye dear.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Rolien

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4778

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Brighton 2016

08 Juli 2013 - 29 Juli 2013

Interrailen

Landen bezocht: